2. místo - Výběr PR agentury obchodního centra  

Doesn't supported.

Agentura 1

Agentura si výběrové řízení našla proaktivně sama. Agentura působí na trhu od roku 2009. V současné době zaměstnává 10 lidí, mezi její největší klienty patří Sberbank a Invia, pro které zajišťují zejména základní media relations služby. Projekty agentury se dvakrát dostaly na shortlist PR Ceny APRA.

Doesn't supported.

Porozumění a vhled  

Agentura byla spíše méně orientovaná v předmětné problematice a měla malou zkušenost z daného trhu. Výhodou byla detailní znalost prostředí.

Strategie, kreativa a evaluace  

Agentura nabídla spíše standardizované řešení, než individuální kreativní strategii. V návrhu vycházela zejména z vlastních kompetencí s cílem poukázat, kde se tyto kompetence protínají s potřebami klienta.

Exekutiva a projektový management  

Agentura předvedla vysoký projektový standard, což zvedá hodnotu zvoleného poněkud mechanistického řešení. V exekuci se nepouští na hranu rizika, sází spíše na množství drobné, "kancelářské" práce než na nápad.

Reference a kvalita týmu  

Pro agenturu by šlo o prvního klienta v rámci její činnosti. Vzhledem k navrhovanému řešení to však příliš nevadí, adekvántí práci odvádí i pro celou řadu jiných klientů a lze proto předpokládat, že by ji v prezentovaném standardu odvedla stejně dobře i zde.

Finance a kapacity  

Návrh obsahoval výkonností složky, ale spíše s cílem zisku pozitivního ohlasu u klienta (tyto dosahovaly 10% a šlo tak v pravdě o lehce odmyslitelné success-fee).