1. místo - Výběr PR agentury obchodního centra  

Doesn't supported.

Agentura 2

Jedna z největších síťových agentur v ČR byla do výběrového řízení přizvána. Zaměstnává před 30 lidí a soustředí se na propojování kreativních řešení s dlouhodobou vizí korporací. Mezi největší klienty agentury patří ČEZ a.s., Kooperativa a Teplárny Brno.

Doesn't supported.

Porozumění a vhled  

Agentura v minulosti pracovala pro konkurenční síť obchodních domů. Bohužel se ukázalo, že tato spolupráce byla spíše exekutivního charakteru (zajištění akcí) a neměla velký přesah. Z tohoto důvodu je znalost prostředí spíše na nižší střední úrovni.

Strategie, kreativa a evaluace  

Agentura se více než jako poradenská (což byl jasný požadavek zadání VŘ) prezentuje jako podpora exekutivy, zejména eventů. To odpovídá její předešlé práci pro konkurenční síť obchodních domů. Kreativita byla spíše nízká, nebyly navrženy žádné způsoby evaluace aktivit.

Exekutiva a projektový management  

Exektuiva až na chybějící mediarelations téměř bezchybná.

Reference a kvalita týmu  

Tým velmi dobrých kvalit, agentuře se podařilo přenést zkušenosti z minulé zakázky do současného návrhu.

Finance a kapacity  

Velmi dobré finanční podmínky se snoubí s ochotou založenou na velké míře sebedůvěry v rámci navrhovaných aktivit a jejich kvality.